Värsta Bitchen!

Biff cully till imorgon står på spisen och puttrar och själv halvligger jag på soffan o kliar mig i rumpan *hahhaha NEJ såklart jag inte gör;)*

Idag slog jag och Astrid till med lyxlunch på jobbet, hon åt pizza och jag tog en kebabrulle.. känns så nyttigt att äta kebab ist för pizza, men är den stora såsdrypande köttrullen verkligen nyttigare än pizza?? Nån som vet?
Jag känner mig iaf smalare än igår , förutom korvarna till ben jag har fått.. herreguud det är så äckligt med tjocka ben!! Finns det stödstrumpor som suger in HELA benen?
Puuuh den här gravidteten ställer verkligen till det för min figur, hur ska detta sluta.. kommer jag att kunna gå barbent i sommar? Fortsätter det så här så NO NO NO..!
Har verkligen stora problem just nu...
Känns nästan som att det är värre än Japan katastrofen... För det är ju MIG det handlar om nu ;D

The NEW me..

Bilden är lånad!

Kommentarer
Postat av: Saluki*

HaHa*

2011-03-30 @ 22:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0