Sanningen om Alice!

Igår va jag på Bellmanmuseet på långholmen, ett bloggevent ... sååå mysigt och intimt!!
God mat och härliga människor, och så va det extra kul att jag va en av få som läst boken ;D Linda glänser som VANLIGT!!

Lo Kauppi läste några kapitel ur boken, ni måste verkligen läsa den!

Kathrine´s syster blir mördad och hon lyckas undkomma.. Hon flyttar och byter namn, börjar ny skola och när skolans mest populära tjej Alice vill bli kompis med henne så blir hon glad och har under en tid väldigt kul!
Men sen...!?? Konstiga saker börjar att hända..

Hur boken börjar "jag gick inte på Alice begravning" gör det så spännande att förtsätta läsa! Ni fattar va?? Varför gick hon inte på begravningen??

Ohhhh!!

Goodiebagen ;) den berättar jag om i nästa inlägg!!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0