Nära döden uplevelse!

På skoj tog en arbetskamrat mitt blodtryck idag 110/97 jag blev livrädd och trodde att jag skulle dö.... så när jag slutade så skyndade jag mig till Mvc så barnmorskan fick ta mitt blodtryck igen.. ehh det va ju ingen fara, maskinen vi använde visade HELT fel! Men hallå, det kan ju nästan framkalla dödsfall att ha skitmaskiner hemma!
No way att jag någonsin provar en sån igen! Puuuhhh! Jag började lixom känna mig yr och kände hur hjärtslagen slog HÅRT..Fattar ni?

O vart är mitt halv 8 program? Det bryter mina vanor, kom igen Fotbolls kval? Näää ge mig mitt matprogram tillbaks nu!
O tillråga på allt har det ju SNÖAT idag, det är lixom en konstig nästan läbbig dag och inte ens fredag den 13!
Nu tittar jag på Bigbrother för 1:a gången denna säsong, verkar ganska kul.. just LOVE Gurkan!

Hur har er dag varit? Har ni oxå upplevt något crazy eller??



Kommentarer
Postat av: Plingeling

Enda crazy jag upplevt idag (eller snarare i typ 1 mån) är att jag känner att min farmor är närvarande. Kan för övrigt tillägga att hon dog hösten 2004. Så nu ska jag ta kontakt med ett medium som tydligen ska vara hur bra som helst!

Tjingeling

2011-03-29 @ 20:25:13
Postat av: Elin

Hahahahaha, typiskt dig!

2011-03-29 @ 20:54:25
Postat av: natti

hahahahahaaa vad rolig du e =) sköön bild på C

2011-03-30 @ 16:51:40
Postat av: Therese

Jag kan inte vara utan bigbrother!! Me love oxå gurkan! Så skön!

2011-03-30 @ 18:26:52
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0