Mingelbilder!

Jag och Char-lee har en hemma dag idag, skönt ibland! Gick konstant på adrenalin igår *hela dagen* så jag är lite trött idag, fattar inte att jag blir så vild när jag gör någonting, spelar ingen roll vad jag gör.. tränar, åker till öf, har möte på jobbet !!
Har jag ADHD? Eller är jag bara Linda ?

Här kan ni se mingelbilder från igår www.skuggeco.se


Har ni hört om Armand Mirpour? Åhhh så skitbra han sjunger, blev nästa kär i honom för att han sjöng så BRA!!Han sjöng igår under kafferepet, man vill lixom bara höra MER, kunde inte fika medans han sjöng..satt där och log.. så som bara jag kan! ;)
aFörsökte kopiera en genväg så ni skulle slippa gå in på youtube men det gick inte..! Gå in där och sök på honom!!

Nu ska jag fortsätta slappa i soffan en stund, medans ni jobbar ;D
O vet ni vad? Jag är ledig imorgon oxå , säger inget av det här för att skryta, eller JO det e klart jag gör :D

Kommentarer
Postat av: Saluki*

Men HALLÅ, Sjukt Läcker!! Värsta Snygging Delux*

Ser verkligen ut som ni hade en Fantastisk kväll

2011-03-24 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0