Måndag måndag!

Åhhh va härligt det är att börja måndag morgon med att städa huset(?)

Sitter i soffan och tittar ut på den underbart blåa himlen, nästan så att jag funderar på att ta med mig lillpullan och gå ut en stund..men jag funderar nog en stund till, hon behöver vila och jag oxå!
Vi ska dessutom till Bvc idag och då tänkte jag passa på att shoppa loss på mat! Skönt att slippa springa till dagis *åka bil* och sen springa in på affären och försöka komma på något smarrigt att mumsa på varje dag!
MEN då måste jag ju göra en veckomatsedel, o tänk om jag inte alls är sugen på det som står på just den dagen då?? Oj oj oj vilka problem..!!

Bjussar på ett par bilder från i fredags ;)

Bror Kim o jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0