Hungry pregnant woman!

Efter Bvc och veckohandlingen åkte vi till Mc Donalds, när jag fått i mig halva hamburgaren så säger Char-lee att hon MÅSTE bajsa, och eftersom att det bara va vi 2 så packade jag ihop hennes happymeal och slängde min mat *ja, jag vägrar fråga nån lortgris om hjälp att se till maten, NO NO* sen rusade vi in på toan... det kom ju bara kiss, fast hellre det än att det inte kommit något, då hade jag blivit GALEN, dont mess with me when im eating..!!!! OM det inte är VIKTIGT! Grrr..

Ja men vad gör lite färre kalorier? Jag lever ju än...

Baby C mumsar muffin :D




Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Underbar bild!

2011-03-28 @ 20:28:19
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0