Godmorgon <3

Vaknar av mig själv före 6 varje morgon, pensionär, gråa hår.... Ja det verkar så ;)
Snart ska jag och min lilla prutt äta frulle, sen ska det packas matsäck tas på fina jympa kläder för Char-lee ska på jympa!
Jag ska  måla naglarna, duscha, sätta på mig ansiktet och sen ta en repa i huset... efter det ska jag åka till sussanes och köpa mig lösfransar och sen på möte! Låter detta intressant? Ehh nej.. men så ser timmarna fram till 3 ut idag!

Ikväll ska jag på ett blogg event, kommer ni ihåg att jag läste en bok i helgen "sanningen om Alice" skriven av Rebecca James ?
Jag ska förstöka ta mig till långhomen, tittade på eniro igår men jag blir så trött på att det står "sväng höger, kör 1.3 km"  " sväng sen vänster"  tycker faktiskt att det är lättare att prata med någon ist som förklarar.. Håller ni med?

Ser att solen skiner ute, HÄRLIGT!

Vad ska ni göra idag da?

Om jag hinner ska jag lägga ut en bild på hur jag ser ut innan jag drar iväg ikväll!

Stjärtnyp till er ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0