Cream!

För 2:a gången va Kyrkis stängt... * måste bli bättre på att ta reda på saker, tur att Char-lee är så VÄLDIGT flexibel*
Men på dörren stod "Änglagudstjänst kl.11 i kyrkan" så vi åkte till mammas jobb och sen drog vi till kyrkan, där läste jag en dikt och vi sjöng sen förstår ni kom det BÄSTA av allt FIKAT :D
Korv m bröd, änglamat och kakor nam nam nam nam...

Kom på att jag såg en duvblå underklänning på Style for you butiken så vi tog oss en snabb repa dit, fick oxå med mig en grå rosbrosch så jag kan smycka mig själv ikväll när vi ska till stan och mumsa Mongoliskbarbecue, har ni ätit det någon gång?
Kan beskrivas med 1 ord, MMMMMMMMMMMMM!

En liten ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0