Fäbojäntan - my new name!?

Undrar över TEN POINTS kvalitet, köpte ett par stövlar och redan efter någon vecka *okej någon månad* så släpper sulan... jag som varken hittar kvittot eller tillbaka till affären ;) gick då till skomakaren! Gud va jag älskar skomakare, för en billig peng sulade han om stövlarna och putsade dom...
Okej, efter det va jag nöjd men nu går dragkedjan sönder!!!! GAAAAHHH!

Så nu eftersom att jag tycker lite synd om mig själv så beställde jag hem ett par träskostövlar(?) Vet inte hur eller varför jag tycker att dom e fina, för dom är ju igentligen FULA :D Men vissa saker står det bara Linda på..
Dom ser så gravidvänliga ut oxå, eller hur??
Kommer jag att känna mig som fäbojäntan nu eller? Fattas bara rutig klänning och tofsar..men det är lättfixat!
*och falukorven förståss ;D*

Är oxå mallig som köpt en trenchcoat - valstyle - i beige men eftersom att vädret hånar mig så får den hänga i hallen sålänge! Vem vem klagar? Inte jag... nej nej, en damsamlare till är toppen!!

Vad har ni på er i vår??

Farväl farväl, tills vi ses igen!

Pjukken kommer från Have2have! *Så ni vet ifall ni blir sugna ;P*




Kommentarer
Postat av: Therese

Haha. Dom ser inte direkt sköna ut..?

Jag har en billig h&m jacka på mig i vår.. och ett par vita converse i år igen. Funkar finfint!

2011-03-17 @ 19:38:39
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki

2011-03-17 @ 19:44:51
Postat av: Saluki*

HaHa Falukorven...!!



Skorna är definitivt inte min smak, men ser verkligen "Gravid vänliga" ut - Måste varit skapta för just det, ser ingen annan anledning?!



Trenchcoat - ÄLSKART!!

2011-03-17 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0