Ett stycke koksalts bomber!

Hur knäpp är man om man börjar städa badrummet 6.20?? ... Pratar juh såklart INTE om mig själv!! ;)

Min FINA arbetskamrat Jenny kommer idag med en skänk , homedelivery!! I LIKE, hoppas hon inte får en chock när hon ser min baksida *inte röven, den e snygg som vanligt!*  för där står en gammal säng, en tvättmaskin och lite till... grejer som ska till tippen men som Jocke vägrat köra under vintern!!
Tänk er en trailor trash backyard så förstår ni :D
Och sen är det såklart snygga panelen på huset som vi inte bytt än, renovering pågår som det heter!

Sen kommer Astrid och barnen och vi ska ut och ha lite picknik har vi tänkt, om inte snöhelvetet kommer för då går jag inte en meter! Så det så!

Vad ska ni göra idag?

Idag bjussar jag på en tuttbild, har ju inte fixat installationsprog än så jag får ta vad jag hittar på fejan!
Så här ser jag inte ut just nu kan jag säga, magen är nu större än bomberna!! Det ni ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0