Dr Linda!

Och så kom ÄNTLIGEN torsdagen.. ehhh okej tänker ni!! Och jag me faktiskt..hade bara lust att skriva det :D

I bilen sa Char-lee att hon hade ONT i handen, hon hade fått en sticka!! Jag försökte ringa mamma som inte svarade *hon satt i möte* och tänkte att det här klarar jag av! Väl hemma tog jag fram en nål, alsolsprit och började gräva.. Char-lee grinade o tjöt att hon hellre ville till mormor eller doktorn, jag gav upp och la förband!!
Sen dess har hon varit helt handikappad - mamma hämta mig.. - mamma mata mig.. - mamma kan du ge mig gurka i soffan :D
Hoppas den lille rackaren kryper ur snart!!
Jag som Dr? Skulle ni våga anlita mig??

Sista jobbdagen*för denna veckan* imorgon och då jobbar jag kväll, blir nog ett eller två inlägg innan jag går på kl.15!

Godnight my friends aj lav u all
*slänger handpussar till alla*

Lånad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0