Testpilot!

 Jag blev utvald att vara testpilot på Arla smaksatt Kesella, smakerna Rabarber och Hallon!!
Efter lite fundering och titt hemma i skåpen såg jag att jag hade bananer som behövde användas.. så jag och Char-lee slängde ihop en banankaka och sen drog vi till mamma för att fika!
Vi kom fram till *eller det va Zammie som bestämde* att vi har Rabarber smaken till...
Alla utom Char-lee som rööös när hon smakade tyckte att det va gott!! Syrligt och bra till en sööt banankaka!

Imorgon bitti ska jag åka och hämta vaggan till bebis, ska även passa på att köpa present till Philipe och köpa klänning till Char-lee för imorgon ska ska vi på kalas!!

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0