Slava i köket!

Tog mig en promis ner till centrum idag ju... vet ni varför?? Jo jag smackade i mig en 100g chokladkaka igår och faaaaan vad jag e pissdålig!! Man kan ju inte bara trycka i sig en massa skit, vill INTE väga 200 kg faaan heller!!
Så det var ju bara att ta på sig jympa skorna och traska ner :D

Elin och Astrid köpte snarriga fikabröd efter lunchen men inte jag, nej nej jag tog en kopp te! Lika gott det ;)

Hade hängt ut 2 tvättställningar med ny tvättade tygbitar och vi hann hem precis innan regnet kom , tuuur hatar när jag tvättat i onödan :D

Nu är det dax att slava lite i köket, byeee!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuuuuuuuuuud va gott!!

2011-06-21 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0