Ekologiskt o Gott!

Bebis kan omöjligt ligga men röven neråt, känner ju när det hickar och kickar att den håller på uppe....eller?? Ja, det visar  sig imorgon!! Har googlat på misslyckade vändingar och jag har verkligen INTE lust att snittas, känns som om jag skulle gå misste om allt... jag vill verkligen klara av att föda utan komplikationer, ffaan jag e ju så laddad!! och snittas jag missar jag ju allt... Så bebis måste ligga bra!!

Idag har jag lunchdate med Fia, vi ska äta på Chockolate som vi brukar! Ekologiskt och gott!! Tills dess ska jag göra så lite som möjligt för efter lunchen ska jag vila en stund sen hämta Char-lee till fots, hon verkligen älskar när vi går hem, igår hade hon berättat för alla att mamma kommer med vagnen :D O vad gör man inte för att göra sin älskade glad?!

Okej vänner, nu räcker det för nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0