Want some paaain!

Haft en helt fantastisk dag med Fam Solder och Hedin i Hallstavik på utebadet, helt slut nu utan att igentligen gjort någonting faktiskt!! Jocke har ju lekt med Char-lee och jag har suttit och stekt...

Med ett saftglas i handen, faktiskt nervös inför morgondagen...målar jag naglarna och funderar på sängen!!
Vill vakna imorgon och ha fått värkar, skulle va sååååå skönt om det satt igång av sig självt!! Men jag tvivlar, vad tror ni?

Ska ringa förlossningen halv 8 imorgon bitti och få tid!!!

Hörs då ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh! Jag håller alla tummar och tår för att allt går bra imorgon... och fort! Herre jag är oxå nervös!.. för din skull! Stort lycka till! ♥

2011-08-01 @ 21:06:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh jag är så pirrig... Lycka till och lova att hålla oss uppdaterade!! Fina ni!!!

2011-08-01 @ 23:58:34
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0