To much!!

Jag har inte glömt er ;)
Igår hade jag FULLT upp... min moster och mamma kom över på morgonen och fikade, barnen och jag fick fiina presenter <3
Sen snabbt iväg på 75-års kalas med båda barnen och sen hem och hämta Jocke och iväg och storhandla... när vi kom hem var det dax för mat och sen va klockan 10 och jag helt slut!

Idag blir det lugnare och det känns skönt, ska bara tvätta och ta hand om mina barn :)
Zeb är VÄÄÄDLIGT prickig i ansiktet, undrar om det verkligen ska vara så??!! :D

På återseende

Kommentarer
Postat av: Malin

Edla var också prickig, såg ut som en värre sortens tonåring. Det var hormonfinnar på henne iaf.. Tog ett tag innan dom gick bort.

Kram!

2011-08-29 @ 11:14:18
URL: http://malincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0