Ner i pungen bara!

Fullt upp idag! Morgonen började med en tur till Ntje med Char-lee för lite sko shopping.. hittade 2 par Timberland jympaskor och kängor!
Sen hem och fixa inför min födelsedags fika! *KÖPTE ALLT, tårtor och hela skiten.. LAT, Men jädrar va energi jag sparade.. :D*
Fick så fiina och bra saker, Fam Hedin hade köpt protein pulver så jag kan börja med "fluffet" och av Fam Solder fick jag Lush produkter som jag ÄLSKAR!
Min svägerska och mina svärföräldrar gav mig en massage, wiiii!! Och av Astrid fick jag presentkort och choklad <3
Sen fick jag blommor såklart!!
Åhhh va fint det är med färska blommor överallt... säger man färska blommor föresten??

Ska lägga upp bilder på kläderna jag köpte till barnen en annan dag... kanske imorgon! Men det är ingen ide att jag lovar saker..kan va svårt att hålla löften ibland..iaf när man heter Linda o är halvt senil!!
Lite fullt upp imorgon oxå faktiskt, ska på 75 års party och sen får jag besök av min moster o mamma oxå! Fast i omvänd ordning! :D

Nu ska jag dyka ner i Jockes pung en stund... Hahahahahhahaha neeej va fan va trött jag e!!
I sängen såklart ;)

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0