Magiska svampar!

Igår dök Elin upp med tårta till mig, hon kan inte komma och fika på lördag så hon gödde mig igår ist :D Fiiina Elin tack!!
ONT i axeln och nacken som tuuusan igår så det blev en sväng till Elins mamma för massage...mindre skönt måste jag säga, HELVETE vad ont det gjorde!! *som Elin sa, man har lust att klappa till na ;)* Men det blev blev bättre, fast jag måste nog gå minst 1 gång till...

Idag har vi varit ute i skogen, men där vi gick fanns inga svampar.. men vi hade så mysigt!! Korv m bröd och sockerkaka som jag och Char-lee bakade imorse!! Livet är bra nice hörrni!

Imorgon ska Char-lee till frissan!!RISBUSKEN ska kuttas :D
Kanske blir en tur till Täby Centrum oxå..vi får se!

Zeb ser ut som en tonåring med finnar :D







TÅÅÅRTA'!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0