Cherry Blossom <3

Helvets rallypattar..dom fungerar inte som dom ska! *grinig som faan* hemma hos Astrid SKREK Zeb och va inte nöjd, jag lämnade barnet till Jocke och drog till ICA, då gav pappan ersättning och då blev han TYST och NÖJD!! Stackars lilla bebis!
Pattarna får användas först och sen ger jag tillägg... PUNKT SLUT!! Nöjd unge = NÖJD mamma = NÖJD familj!!!!

Nu drar vi på kalas hos min faster och sen ikväll kommer Luzia m familj och hälsar på <3

Faaaan va jag luktar GOTT , fick produkter av Sandra från Rituals i Täby... cherryblossom flavor! Yammie, nääästan så jag knaprar på mig själv ;)
Love u sis!!

Tills vi hörs igen.... Have a Nici pajsi day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0