Ahhh u sexy little thing!

Men guuud va jag bloggat dåligt idag... har nämligen haft besök av Bella och även Elin!!
Åhhhh va fina tjejerna är, Bella hade köpt fiiiina kläder till bebis och hopprep, klistermärken till pannan, tröja/klänning och badfjärilar till Char-lee <3 Gulliga Bella och Char-lee lekte hela dagen, C va glad som tusan!!!
Elin och Astrid skämde bort mig med en "sexy little things" Victorias Secret parfym till moi ;) ÄLSKAR den doften taack tjejer!
Elin hade köpt en fin randig body från polarn till prutt!

Åhhh va han har fått fina saker och jag oxå :) ska fota honom och berätta vem som skämt bort honom vart efter!

Imorgon ska vi på återbesök till Danderyd, hörseltest bla.. har även lovat C att hon ska få köpa lite nya smycken :D
Passar nog på att köpa pyjamaser till prutt oxå!

Nu ska vi kolla på Åsa Nisse jag och min kära man <3

God kväll gott folk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0