Vad shoppade jag ??

Ni kanske undrar VAD jag köpte på Ullared..??!

Till mig:
*4 paket lösfransar *depend*
*1 amningskudde
*scrapbook grejer
*2 scrapbook album
*1 lampfot
*2 kuddfodral

Char-lee:
*Barbapappa fam påslakanset
*Hello kitty badräkt
*2 koftor
*1 par jeans leggings
*Memory
*Bamse cd bok
*hårspännen
*tattoos
*målarbok
*barbie klänningar
*godis
*armband
* play do lera
mm mm mm mm.. kommer inte ihåg allt jag köpt till henne!

Summering, en massa billiga grejor som blev VÄLDIGT dyra om man räknar med mat, resa och rum! *Åt en räkmacka för 165:- :D men god va den ju!!*

Har ni varit där? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Glöm inte bort att du hade förmånen att göra en blivande tonåring väldigt lycklig, även om hon än inget vet ;)

Hur kan man ens fundera på en räkmacka för 165kr? vojvoj

tycker du handlade väldigt lite :D

längtar tills vi kommer dit igen ;D

2011-04-09 @ 15:05:45
URL: http://ankungar.blogspot.com/
Postat av: Izabella

Det bästa som finns!!! Längtar hels året efter höstens resa :) trodde du skulle älska det!!! ;)

2011-04-09 @ 15:08:20
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Saluki*

Men Linda, Det var faktiskt Upplevelsen VI ville åt - Åka på Mini Semester,och Shoppa loss tillsammans i 2 dagar*

Ullared - Check

2011-04-09 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0