Like a ZOMBIE!!!

SÅÅÅÅ trött så trött idag, jag som brukar vara vaken när klockan ringer SOV och jag vaknade inte på hela dagen *jo, men jag kände mig som en zombie*

Nu har jag bestämt mig... jag ska byta ut mina möbler i huset!! JAPP jag har fått mersmak på stilen "classic vintage" så nu ska allt bytas ut, japp japp japp..!
Jocke stackarn säger ingenting, jag undrar fortfarande hur han står ut med mig.. och nu kan jag inte tänka mig att det är kroppen heller , cellulitben och fläskarmar..do U like that?? ;D

Lillfisen ramlade ner för altantrappen igår, hon gick med ett glas dricka till Jocke och tänkte såklart bara på att inte spilla <3 vips så låg hon o sprattlade längst ner... wow vad rädd man blir!!! Men en liten reva i pannan fick hon iaf!

Nu är påsken slut men godis finns det kvar i massor.... WHY WHY WHY???



Innan gästerna kom igår passade C på att somna i gungstolen...



Kommentarer
Postat av: annika

men guuud hur söt får man vara??? underbar bild!

2011-04-26 @ 19:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0