Nippel teaser!!

Idag har jag krypit till korset *krypa va ju att ta i, magen hade släpat i golvet..* jag bad mina arbetskamrater om ursäkt för att jag reagerade liiite starkt *incidenten i söndags:D* som tur va blev jag inte bitchslapad den här gången!! Puuh...

Jag behöver smarriga fyllningsrecept till smörgåstårta, har ju fyllningar jag alltid gör men det kan vara skoj att förnya sig lite ;) Fisk o skaldjurs tårta ska det bli på lördag hemma i mitt hem, några av mina släktingar kommer!!

Jag hade tänkt att lägga in en magbild idag men när jag inte hittade mina nippel teasers så tappade jag suget, hade tänkt mig en bild i huvudet och blev besviken när jag inte kunde leverera den... ;D
Får se om ni får en bild i annan outfit imorgon?!

Borta..!! *Är det du Fia som tagit dom?? Fått mersmak??* ;)
Lånad bild!!!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hmmm dom høll på med ett par på studion i veckan ;)

Bøcklingpastej på tub med keso o hackad gurka ær jættegod fyllning!

2011-04-21 @ 21:55:05
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0