Snattande Zigenare!!

Nu ska ni få höra hur jag löste fönster puts problemet?? Jo, jag fick en jäkligt bra deal på Groupon idag.. 3 timmars städ  för 255 SPÄNN!!!! OTROLIGT!
Så imorgon ska jag ringa och försöka få dom att komma så fort som möjligt :D Nice va??

Man har ju hört att Zigenare snattar.. och jag har alltid tänkt att nej det måste bara va skitsnack.. men vad tror ni händer idag när jag Sandra och Char-lee sitter och solar oss på en bänk?? Jo ut från affären kom 2 gipsy ladies och en man.. efter kom butiksägarinnan jagandes efter dom. Mannen hade stoppat på sig kläder från butiken.. och då undrar jag HUR mycket har in damerna UNDER kjolen*som ägarinnan inte sett*!! Gubben fick snällt lämna ifån sig grejerna och halvsprang därifrån...och vi satt där med hakan nere vid fotknölarna:D HERREGUUUD!

Knäck det ni om ni kan :D






Kommentarer
Postat av: Saluki*

HaHa SHIT Va det va KUL!! Trodde knappt mina ögon - Vuxna människor som går runt och STJÄL sådär, mitt på Ljusa dagen och allt

2011-04-14 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0