Rain rain rain!

Blev inget eldande igår, vi åkte och handlade istället :D
MEN idag ska vi ut och röja runt lite, passar på att grilla korv när vi ändå har en big brasa... sen måste jag oxå städa bilen *VERY DIRTY* inne och hoppas hinna till biltvätten för en utvänding genomgång oxå.. ska besiktiga bilen imorgon!

Fan va less jag blir på GRÅTT väder, ok nu är det iaf + grader men vart fan är SOLEN?? Först en låång vinter sen en grå jävla vår! NEJ nu flyr jag landet snart *synd bara att jocke vägrar flytta, men män finns det gott om ;)*
Får ingen energi av gråskalan, nopp blått och varmt ska det va!!!!

Det 1:A Char-lee sa när hon vaknade va - åhhh va jag har sovit gott i min nya säng!
Min älskade unge, hon är så härlig!

Ha det nu sååå härligt ute i det fantastiska vädret!! * en bra grej är att man lixom smälter in, man är ju grådassig själv*

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Saluki*

Naw, Va mysig Hon är*

2011-04-03 @ 12:47:19
Postat av: Eva

hej..kikar bara in..kraaamis =)

2011-04-03 @ 19:24:05
URL: http://evapinglans.webblogg.se/
Postat av: Therese

Ja, det kändes som det behövdes här i vårt vardagsrum. Haft dom andra sen vi flyttade in och dom såg inte roliga ut..

Hjärtan på tråd är ju bara för sött! ;) Ses vi på onsdag?

2011-04-03 @ 19:25:03
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0