Pruta på sillisar!!

Underbara fina Sandra, bjöd på middag idag så att jag slapp!! LYX att bli serverad good mat när man e tröttis! *Du e bäst sis*

Somnade i solen med gamnacke i gungstolen i solen 1 timme, kände sen att jag var tvungen att gå in o slänga mig på soffan och sova ytterliggare 1 timme, ställde klockan .. annars hade jag nog inte hämtat Char-lee än :D
Blev ingen promis till dagis, C min älskade lill pulla är så klok och förstående.. berättade för Sandra att mamma är trött idag.. förstår du det? :D

Nu ska jag ladda inför plastikturisterna, hahhahahha.. tänkte på en sak när jag såg 1:a programmet! I Thailand kan man verkligen pruta på ALLT..!! Helt jävla sjukt!!

Prutt ifrån soffan här hemma!!

Kommentarer
Postat av: Saluki*

Naw Tack Sis...



HaHa* Ingenting verkar ha en tydligen gräns i Thailand!!



2011-04-26 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0