Plastik turisterna!

Idag tog Sandra med Char-lee till badhuset, hon är BÄST !! Char-lee va överlycklig och berättade för alla på dagis om vad hin skulle göra :D

När jag kom stod dom i duschen, jag satte mig utanför och hör då hur C säger - Va låånga tuttar hon har!! Hhahahahhhaha jag dooog av skratt! Vilken unge :D

Jag cycklade 30 miuter idag oxå och använde vikter till armarna så jag kanske får en liiiten liiiten muskel tebax ;)

Imorgon ska jag på kurs.. kan ni gissa vad för kurs?''

Nu tittar jag på plastikturisterna, en tjej som vill operera muttan... SOO SICK!! Undrar vilka elefantöron hon har :D *slisk slisk, slafs slafs*
Blääääää!! Det hon verkligen BEHÖVER är en hjärnoperation, det är inte ofta man ser ett naturligt pucko, dom flesta brukar ju fejka...

Trevlig kväll hörrni! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HaHaHa

2011-04-12 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0