Peace and Love!

Mmmmm det har nog aldrig varit så GOTT med pannkakor!!! Mmmmm igen så ni verkligen förstår hur gott det va!

När vi åkte från dagis idag va min mamma med i bilen, när hon frågade Char-lee vad hon fått till lunch sa hon - jag vet inte.. men kom efter 1 sekund på vad hon ätit - stekpanna! *pytt i panna :D* Hahahahahaha sååå roligt!!

25 fulla veckor idag wiihoooo, Jocke ska få hjälpa mig att ta en magbild när han kommer hem så får ni se sexbomben :D

Hej på ett tag, men kom tillbaka snart ;)

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Jag fatta inte. Var det gott med pannkakor?

2011-04-05 @ 19:29:14
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0