Någon bakis här?? Ehhhh... JAPP!

Har haft en underbar dag, kanske en lite hektisk morgon MEN jag hann med allt ;) *min lilla syster kom tidigt o assisterade <3*

Jocke däremot va väääldigt dålig idag *o det har inte hänt förut, han börjar bli gammal* låg till 11.15 då jag sparkade upp honom sen låg han igen och sen målade han lilla verandan sen sov han till nu...han valde en väääldigt bra dag må jag säga!!! ;D

Underbara gäster iaf <3

Nu ska jag lägga min prinsessa och sen ladda inför nästa kalajs imorgon!!!
O god mat såklart!! ;P



Kommentarer
Postat av: Therese

Oj va du är duktig! Det är dig man ska beställa ifrån ser jag! :)

2011-04-23 @ 22:17:15
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki*

Tack för allt - Vilken Fantasttisk dag vi hade!! (Kom ihåg att spara Muffins tiil MIG... utsvulten*)

2011-04-24 @ 15:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0