Möbel mördare??

Nu har vi shoppat en sandlåda till Char-lee, bara det att där vi ska ställa den ligger det ett träd! Så den får vänta lite. .. Men den skulle köpas!! YEPP YEPP!!
Någon som vill sälja gungställning?? Bara att hojta till ;)

Åkte till OK Q8 idag och köpte sprayfärg att måla möblerna med, försäljaren tyckte inte att man skulle använda spray för att träet dör ??? Men det tycker jag, han kan ju inte va möbelmålare om han jobbar där, eller? Jag provar och om möblen dör så är det ändå dax att byta :D
Vad tror ni?? Blir jag möbelmördare??

Jag är på bättre humör idag, fick tag på en granne som oxå är vikarie hos oss som kom till jobbet idag kl 12.00 så det blev bara 4 timmars jobb!
Char-lee är väldigt snorig och lättgrinad *ovanligt att hon gråter* så jag misstänker att det inte blir något dagis imorgon..Men vi får se!!

Berätta, hur har er helg varit? Har ni solat?


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har oxå jobbat! Fan att du inte ringde, kunde vi kommit och solat hos er!

2011-04-17 @ 20:52:23
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0