Märkt för livet??

¨Mission completed!! Och vi har tom hunnit äta lunch och solat lite..
Snart ska jag ta mitt fläsk och mitt barn och traska till mamma, Jocke som slitit hela dagen *med Rikards hjälp såklart* ska åka till Roger och få lite nya kroppsmotiv!

Lovade Char-lee idag att hon ska få en sandlåda imorgon *yepp, fick ledigt :D* och så tänkte jag försöka hitta en gungställning så hon har lite att pyssla med!
Själv vill jag ha en pool och en vedtunna men det får vänta till nästa sommar.. *poolen får nog vänta längre..*

Jag har fått 2 fläckar i pannan...bruna snygga fläckjävlar!!! WHYYYYYY??? Kommer jag behöva sandpapper för att få bort dom eller har dom fäst i pannbenet? Kommer dom att vara kvar för alltid??

En bild på Char-lee , för att hon är bäst!! <3


Kommentarer
Postat av: Danialgina

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-09-07 @ 15:11:21
URL: http://danialgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0