Körslaget!

Intar soffläge, dagen har varit fantastisk!!! Vi har varit ute och cycklat, grävt i sandhögen och hoppat studsmatta :D
Solen har värmt, imellan molnbesöken.. livet hemma är härligt!

Vi har oxå haft lördagsmys i bubbelbadet jag och Char-lee, hon har då en plastskål *OM hon va impad på att snasket flöt :D* fylld med chips, godis och ostbollar!

Nu sitter jag i halvkikar på körslaget , VARFÖR går det inte några bra filmer på helgerna för?? Det var bättre förr :D

Nu säger falukorvs benen godnatt för idag, imorgon kära ni jobbar jag 12 timmars pass..så ni inte tror att jag dött ;)

Det efterläängtade premiär hoppet !!



Nu är det liiite lättare att cyckla.. när man slipper sladda på isen :D


C jobbar och sliter med att samla ihop löv.. puuuh!

Kommentarer
Postat av: Saluki*

Finaste Char-Lee - Äntligen är Våren här, som Hon har längtat...*

2011-04-09 @ 21:57:48
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-10 @ 14:03:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0