Going to Väsby!

Oj vad vi smaskade vid sjön idag, pannkisar smakar såååå gott ute! Vi har haft en toppen dag i slowmotion kan man säga.. gungat, lekt med hundar som dök upp , pusslat och tittat på tv!
Nu sitter jag och väntar på att en bror till en ev köpare av mitt bord ska komma...hoppas han tar med sig skiten! ;D
Vill byta ut allt NU.. helst igår!

Imorgon ska jag och Char-lee åka med Fia till pappa Jockes jobb, hon ska lasra bort en gammal tattuering.. sen ska vi luncha och njuta av livet!
Sen på kvällen ska vi åka till Beverlyhills (?) Berättar mer imorgon ;)

Sov gott!!




Kommentarer
Postat av: Enda

Åh så roligt att ni kommer imorrn!! Så får jag se bebbemagen!;) <3. du får inte sälja bort allt roligt! Jag vill oxå spana! Finns d ngt kvar till mig? Kram, see u tomorrow! 

2011-04-27 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0