Frisk PULLA!

NEJ nu tänker jag sluta lita helt på jobbsaker, jag pinkade på en sticka i söndags som fick alla möjliga konstiga färger... och ja, kniper det inte lite i röret?? Jo det gör det.. ja helt säkert!!*ELLER??*

Pinkade ett rör fullt i måndags och lämnade in det på Mvc, som lämnade det för odling....idag ringer min barnmorska och sa att det INTE va några bakterier i min höna...så nu har jag fått nog! INTE lita på varken blodtrycks maskiner eller pinkstickor på jobbet!! NEJ NEJ NEJ!
Jag googlade och såg alla möjliga konstiga läbbiga saker som kunde hända min bebis..
*FÅr nog sluta googla på allt oxå :D*

O vet ni en sak?? jag kan se UT, det kom 2 personer från en städfirma idag.. den ena putsade mina fönster och ladyn som va med städade mitt badrum.. fönsterputsen blev toppen men badrumet gör jag bättre själv ;)  *om man får va liiite petig!! men dom va ju SNÄLLA, eller ja, tjejen kunde inte svenska men hon verkade juh snäll*
Någon som har lust att komma o städa hos mig 1gång i veckan? Helst någon gammal dam med MÅNGA års erfarenhet.. jag är ju så gnällig!!

Ni då? Putsat fönster än?
Nu ska jag fixa frukt till Char-lee och sen ska vi läsa böcker!

*spank så det ekar*


Kommentarer
Postat av: Enda

Du är ju så rolig så jag dör! Tror du att ngn gammal tant läser din blogg?;) och är det ngn annan som har en tantalona som städar så lånar de säkert inte ut'na. Du har väl sett på solsidan hur det gick;) blink blink**

Låt hönan vila över påsk så blire nog så bra;) nedräkning på allvar nu! 1 månad kvar på alcatraz ( one's you get in, you can't get out...;)

By the way, var hittaru fönsternötarna, allvarligt alltså, tror du de hittar till Harlem? Behöver lite arbetskraft.. Vad kosta det kaljset?

Kram på dig!

2011-04-19 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0