English wedding!!

Idag träffade jag och Char-lee Astrid med barn, härligt att träffa folk med barn så mamman får sitta på ett ställe och sola!!!! Är fortfarande inte pigg så en dag i solen med service va inte helt fel, det må jag säga ;)

Igår tjöööt och skrek bilen när jag körde..jag förstod ju såklart ingenting, men det gjorde Jocke imorse när han tittade på bilen...ena däcket va det ju punka på...fattar inte att jag alldrig märker det!!!Eller jag hör ju att det är nått fel men jag ser inte vad :D
Bilar, det är inte min grej... dom ska bara fungera! Ja, jag vet vart man tankar...men det är ALLT!  Det är ju bla därför jag har spart Jocke ;)

Nu måste jag ha er hjälp.... måste hitta stolsöverdrag i linne, gärna med någon rosett i bak..!! VART??
*Mio har ganska snygga men jag har sett snyggare någon annan stanns..men vart minns inte this preggo brain*

Det Engelska bröllopet ska jag kolla in, har sett och hört överallt att dom inte ens ser lyckliga ut!! Kan inte uttala mig riktigt än, men jag lovar att det kommer en åsikt så fort jag kollat in dom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0