En jävla FLÄSKPADDA!!

Säger bara HERREGUUD...!!!!
Jag var hos barnmorskan idag, en vanlig rutinkontroll, åh fyyyy tusan säger jag bara! Jag har blivit en fläskkorv, och det är INTE ok! Har gått upp alldeles för mycket och det är lååång tid kvar.. jag funderade en sekund och kom på att jag MÅSTE börja träna innan det är fööör sent!
Så vet ni vad jag gjorde??? Jag bestämde mig för att skaffa en träningscyckel för då finns det ju inga kan inte lixom.. så när jag va och hälsade på Astrid direkt efter så berättade jag om planen och hon sa att dom hade en som stod o dammade.. så den slängdes in i bakluckan och fördes hem :D

Jag har just cycklat en 30 min, börjar lite light vill ju inte chockera kroppen helt! Så nu är det veck med fettet som gäller... INGA URSÄKTER, nej nej neeej!!!

Vad tycker ni är det ok att bli en fläskpadda bara för att man är gravid?? För vems skull lixom??

*Fia blev så glad för dildon att hon skickade med en hel påse med kläder till Char-lee, antar att den gjorde sitt ;D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0