Bara man visar pattarna så ;D

SOLEN tittar fram och jag har fått tillbaka min ENERGI!!! Trodde att det va gravhormonerna som gjorde att jag blev en galen kärring men det va vädret, lite sol såå vips så blev allt bra igen..!!

Tappade baksidan av min lur idag när jag va ute och vandrade.. men efter några timmar när jag bestämt mig för att ta en repa och kolla om jag såg den så bara låg den där och blänkte, tur att jag bestämde mig för att leta da.. orkade först inte utan bad Astrid ta sig ett kik när hon kom till jobbet..:D
Jag orkar inte tappa saker, men det är så typiskt mig! Glömmer kortet på affärer, mobilen på parkeringen osv! Brukar ni glömma/tappa bort saker?? *det kan ju INTE bara vara jag ...eller??*

Besiktigat min bil idag, som vanligt går dom igenom ;D Just LOVE besiktningsgubbar, sist så var v. bak broms trasig på något sätt men det viskade bilgubben till mig så att jag slapp undan ..! Det är PRECIS så det ska gå till!!!
Håller ni med?

Lite bilder från igår, C skulle bara gå ut en stund och prata med sin pappa... enda gången UTAN galonisar så halka hon i leran SÅKLART :D



När vi tvättade bilarna skurade C så att hon blev plaskblöt, då får man låna mammas tröja.. passar bra tycker jag!!


Kommentarer
Postat av: Saluki*

HaHa - Mosters Kärlek*

2011-04-04 @ 20:16:27
Postat av: Josefine ♥

Söt! Fin blogg!

2011-04-04 @ 20:30:03
URL: http://iamjosefine.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahahaha...galet söt!

2011-04-04 @ 21:04:02
Postat av: Malin

Jag är duktig på att glömma kortet i affärn ^^

2011-04-04 @ 21:31:09
Postat av: morsan

jag glömmer allt...skumt att jag hittar hem ibland:)

2011-04-05 @ 06:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0