A najsig smörgåstårta!

Man har mycket att stå i när man ska ha besök...puuuh!! Idag har jag gjort smörgåstårtan *sandra o char-lee oxå såklart* den står o gottar till sig, ska bara garneras imorgon sen stoppas i munnen ;P
Jag har oxå bakat muffins som ska dekoreras imorgon..
Vi har även varit o hälsat på hos Fia m familj och lämnat pappan som är där på skojigheter, vi hejade på när dom sköt lerduva!!
Men det är mycket kvar må ni tro..imorgon ska jag *hinna innan 12*
*städa hela huset
*garnera smörgåstårta
*klä in muffinsen
*duscha mig och Char-lee
*Väcka en bakfull
*äta frukost
*hinna blogga ;)
*gömma påskägg till barnen
*Sminka mig såklart
*Tvinga Jocke att hämta in ett extra bord
* stryka dukar
*Duka fint!!

Jag orkar inte göra något mer ikväll, jag är rätt seg kvällstid har jag kommit fram till.. blir mest sur och det vill jag gärna slippa ikväll :D

Char-lee fick snygg rosa sprayfärg till håret av påskharen



Lerduvorna ska dööööö


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att mosters tröja kommer till användning! Hihi :) Saknar er! Puss

2011-04-27 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0