Leta skogens Guld!!

Näääää jag måste skaffa regnkläder snarast, regnade bort totalt idag på marknaden...Det regnade faktiskt så mycket att jag glömde att köpa fårskinnstofflor, och korvar!!

Åkt karusell som en toook, wwiii eller spyyy.. både och faktiskt!! Det är kul fram till första snurren och sen vill jag spy!! Men vad gör man inte för sitt älskade barn ;)

Imorgon ska jag,Astrid och våra barn cyckla iväg och gå i skogen, äta korv från termos och hembakt som Astrid bakat!!! LIFE IS GOOOD!!

God fortsättning på höstkvällen


Kommentarer
Postat av: jojo

Mamma o hennes kompisar plockade 50 liter svamp i helgen! Längtar tills man blir bjuden på det :)

2010-10-08 @ 09:34:37
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0