Pissiga helg!

Skit och skit och skit... Helgen har varit en jävla pärs! Är så jävla trött på inkompetenta mäniskor som verkar vara helt jävla tomma i huvudet!
Hur svårt kan det vara att komma ihåg saker som man gjort hur många gånger som helst?????????

Hade inte Elin och Merja kommit idag hade jag kastat in handuken....FAAAAN va trött jag är!

Är så förbannat glad att helgen är över, hade inte orkat 1 minut till.....


Känner mig så otroligt arg, det va faktiskt länge sen jag va så här förbannad faktiskt!

Nu kan det bara bli BÄTTRE!

*hoppas det inte smittar;) det kanske är så det blir krig*


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh. Jobbigt. Sådär har man känt många gånger.. Fyyy. Stor kram!!

2010-03-14 @ 22:04:05
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh ja e så ledsen att ja inte kunde komma men som sagt så hade ja lovat fixa saker uppe i stallet som ingen annan kunde göra:(

2010-03-15 @ 08:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0