Magen skriker ge mig MAAAT!!!

Den här graviditeten..*Den har inte skridit så långt än MEN*
Magen SKRIKER efter mat bara några timmar efter att jag ätit...äter jag inte mår jag ILLA!!!! Så vad tror ni jag gör... jo äter!

Jag vill inte bli en tjock fläskig gravid kärring med matbegär... BLÄÄÄÄÄ!!

Från det ena till det andra ;)
 
Vi va ute och lekte en stund igår em... c skedar upp grus i hinken och när hon försöker hälla ut det på gräset säger jag åt henne, hon häller ändå:S men täcker sen över med löv hahahahhahahhahahahhahahahahaha!!!!
Hur skööönt som helst!



Kommentarer
Postat av: izabella

tack söta söta du!!!! :)

2010-06-02 @ 20:47:35
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0