Lille lille bebis

Ni får helt enkelt ursäkta mig.. jag är så JÄKLA trött och har sååå mycket att göra!

I lördags va jag och Jocke på Ikea, vi lämnade C hemma hos mamma och TUR va det, det tog 5 TIMMAR!!!!
Det enda vi förberett var att rita upp rummets alla mått...
Sen ska man ju tänka oxå, och då menar jag TÄNKA.. Vart vill jag ha det? Vart passar det? Vill vi ha det ?? bla bla bla bla.. Men nu är Köket beställt och det kommer 14 juli! LÄNGTAR:P

Söndags fm hade vi fam rånäs här, Jonny hjälpte jocke med planeringen jag och Fia fikade *såg att hon bakat chockladrutor..men dom såg jag minsann inte* och Inez och Char-lee tittade på film och röjde:D

Kvällen spenderade jag med Elin, vi red åhååååh va kul det va, har inte ridit på 6 år säkert!!!!! Yipppey!!

Gyn ultraljud idag... gaaaah!! Jag vänjer mig alldrig med det!!! *ryser som  fan*
Allt såg bra ut(?) men det finns risk för att den föds förtidigt... Men den behöver ju naturligtvis INTE göra det!

Får ett samtal efter besöket från Mvc i Ntje som ringde pga proverna jag tog i fredags, Sköldkörtel värdet va förhöjt*tur att hon tog det hon tänkte strunta i det* så nu äts det levaxin här..!!! *Guuuud*

Nån timme efter ringer Mvc i Rimbo som berättar att mina järndepåer är för låga så jag måste äta 2 tabl järn om dagen oxå:D
Nu mer är jag en pillerkärring, förra graviditeten va ju HELT problemfri fram till förlossningen..så nu hoppas jag att när jag fått dom här problemen så skjuter jag ut ungen med en kryst!! *heheh*

Hoppas att jag blir piggare nu när jag får piller så att jag kan börja leva igen, känns som att jag inte hinner någonting...

Till er:
Godnatt pöss

C kramar Inez

 

 

Lille lille bebis!! 2.7 cm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0