En Teletubbie!!

Tänkte berätta min hemlis...
Satte in en kopparspiral för 1.5 år sen för att INTE bli gravid, vad tror ni händer?????????

Väntar på mensen i Bali vet att den kommer den 5-6 varje månad..dagarna går och jag är lika orolig varje gång jag går upp ur poolen/havet.
- Jocke ser du nått??? *blod*
-Nej!

Nähe...
Får mensvärkar, heheheheh nu kommer den!!??!!! Nopp...
Börjar efter någon vecka må ILLA, vaknar mitt i natten och är tvungen att springa upp och kräkas!!!
-Oh NO magsjuk!!??

När mensen inte kommit när vi ska åka hem har jag förstått(?) att jag kanske är GRAVID... Men för fan jag har ju KOPPARSPIRAL!!! Jag ska ju inte kunna bli gravid, det va ju därför jag satte i den..

Skickade ner Jocke till apoteket när vi kom hem för att köpa gravtest, pinkade på den och POFF ett starkt PLUS, vilket betyder GRAVID!!

OKEJ, men är spiralen kvar?.. Ringde mödravården i Ntje dom som satte i den och fick en tid efter 2 dagar!
Ville att hon skulle undersöka mig men eftersom att hon inte var läkare kunde hon inte det, sprang upp till gyn och fick en tid på en gång*bondröta kallas det;)*

Spiralen satt kvar men hon kunde inte dra den,så den får sitta kvar hela graviditeten...
Så jag förväntar mig en TELETUBBIE...:D

Om allt går vägen så blir det ett januari barn, jag är i v.9 nu, ska på tidigt ultraljud 14 juni och sen får vi se vad som händer, men jag antar att det  kommer att hållas extra koll!! *Mmmm det ska jag se till*

Självklart fick jag ju liiite panik, ville vi verkligen ha ett till barn?? Räckte det inte med Char-lee..
Nu när ja vant mig vid tanken så ska det bli hur kul som helst, SJÄLVKLART ska Char-lee få ett syskon... och om jag blir gravid trotts preventivmedel då är det nog meningen!!!!!!

Här får ni se en bild på Char-lees framtida syskon...


Kommentarer
Postat av: Therese

Så himla roligt!! Grattis ännu en gång!!:)

2010-06-01 @ 11:52:03
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: veronica

Tänk att jag fattade va din lilla hemlis va!!!! GUD VA KUL LINDA!!!!! Grattis!!!!!!!

2010-06-01 @ 13:36:38
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud så roligt!! Grattis!! Gissade att det va så när du skrev att du hade en hemlis ;)

2010-06-01 @ 17:14:50
Postat av: Mia

Vad roligt!! Grattis!!

2010-06-01 @ 20:23:29
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/
Postat av: Saluki*

HAHA TELETUBBIE Haha!!! Viker mig av skratt*

2010-06-01 @ 21:42:05
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Stort grattis, vad roligt med ett syskon!



Jag tror också det är meningen när man blir gravid trots preventivmedel, det var så Jonah blev till ;P

2010-06-02 @ 19:49:00
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0