Mår såå frukansvärt illa...

Nu sitter jag hemma hos Sandra (igen!?) och ska snart få mat;)
Idag har jag och Sandra växelvis målat govet i nya köket.. nu mår jag riktigt illa och känner mig förbannat hängig!!
Kanske börjar medicinen att verka nu???

Torsdagen närmar sig och det ska bli såååå jävla skönt att äntligen bli av med allt!!
Jag ska sitta på ett stålbäcken och dom ska väga och räkna alla delar..så jäkla absurt! Fy fan för att ha ett sådant jobb..!!!!  (självklart är jag ändå glad för att det finns dom som klarar det..)



Håll tummarna för att allt går så snabbt som möjligt imorgon...

Kyss till er

Kommentarer
Postat av: Elin

Alla ord känns tomma. Men känns dumt att inte skriva någonting alls. Jag känner er inte, men tänker på er, och hoppas att ni ska finna lite tröst hos era nära (ni verkar ha väldigt fina människor runt er), och så klart eran söta lilla flicka som ni har. Hoppas det går så smidigt det nu kan gå imorgon. Beklagar eran sorg, och att ni ska behöva gå igenom något så fruktansvärt.

2010-07-21 @ 22:31:41
Postat av: Anonym

KRAM.

Faen vad jobbit. Skulle så gjerna kramat om dig. Du har mange som er glad i dig og mange att vara glad i. Ord blir så små og bleka.

Klem fra Randi

2010-07-21 @ 22:59:00
Postat av: Therese

Tänker på dig!

2010-07-21 @ 22:59:37
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänker på dig linda, lycka till imorgon!! du är bäst.

2010-07-22 @ 20:31:13
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: enda

All kärlek till dig Inga! Det finns som sagt inga rätta ord, så kram bara..<3

2010-07-22 @ 23:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0