Det lilla hjärtat har slutat slå....

Allt började i onsdagskväll, jag fick en liten liten blödning och blev såklart hysterisk!!! Ringde mamma och hade panik.. jag håller på att få missfall!
Ringde sjukrådgivningen som sa att det lika gärna kunde vara en slemhinna..
Torsdag morgon ringde jag mvc i norrtälje som bokade in mig måndag kl .11 (fattar ni 4 dagar efter)
Torsdag kväl får jag ytterliggare en blödning...
Fredag morgon ringer jag sjukrådgivningen igen och får då prata med en kvinna som säger åt mig att åka till gynakuten..

Efter 1.5 timmes väntan får vi reda på det vi misstänker...lille lille bebis hjära tickar inte längre.....
Jag är så otoligt ledsen...

Eftersom att jag gått nästan 4 månader så kan en "vanlig" abort int göras och jag måste vänta med att bli igångsatt till på torsdag!!! Det känns så fruktansvärt jobbigt..

Klart slut


Kommentarer
Postat av: Therese

Jordens alla kramar skickar jag till dig och din familj. Jag kan inte på långa vägar tänka mig hur ni mår:(

2010-07-19 @ 21:17:08
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Saluki*

Så fruktansvärt ledsen över att se vad ni måste gå igenom just nu.... Finns inga ord som underlättar eller lindrar sorgen men en liten tröst och kanske en känsla av trygghet finns hos oss som kommer att följa och finnas där hela vägen. Tänker på er*

2010-07-19 @ 21:34:11
Postat av: izabella

tänker på er, bästa människor!!! med gråten i halsen.

2010-07-21 @ 09:16:41
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: natti

jätte fint skrivet sandra, känner likadant som du skrev. tänker på er och vi finns för er. puss och kram kära kusin =)

2010-07-21 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0