SJUK!

Åhhh fyy så sjuk jag va igår...TYPISKT när jag längtat så på att få skaka stjärten, äta god mat och va som 18 igen*inte för att jag är en dag äldre men;)*

Har nog alldrig sovit så mycket i hela mitt liv, tror nog inte att Jocke förstod hur sjuk jag va först, men eftersom att jag är miss damp , så fattade han galoppen när jag inte ville vakna:D

Men nu är jag FRISK!..Och ska snart sätta fart med att städa detta hus! Konstigt att det märks sååå tydligt att man bara sovit! ..Jocke har tex lämnat halva disken..?.. Vem fan diskar en halv disk?.. Undrar vem han lämnade den till?:D

Jon och Sandra va här i fredags, stackarn han är verkligen invalid, som han kämpade för att kunna komma hit, jag hade ju bakat en good kladdkaka:P.. Char-lee passade på att göra lite konst på hans gips:D

Fredagskvällen spenderades hemma hoss fam Olsson, Char-lee och philipe kramades och pussades, lekte och stojade:D

Nu ska städerskan sätta fart!

C provar mina tajts!En liiiten del av Jons gips, målad av CFredags mat;PBästisarnaKramiz

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det låter ungefär som Linus, dedär med disken alltså, allltid alltid är alla bestiken kvar efter att han har "diskat" Och alla matlådor som har legat i bilen i typ 3 veckor med maten kvar i är oxå kvar efter att han diskat, snacka om att de e nått som går snett där alltså!

2010-01-31 @ 16:47:26
URL: http://prezidentochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0