The perfect DRESS?

Spagetti Bolgonese och ett stoort lass sallad,*m m m* Sen en halv semla..*jaag vet låter fjuttigt MEN, fick riktiga gubb portioner:D*
2 timmar går FORT när man har kul... ja känndes som att vi knappt hann äta upp* hehe..lurade, maten hinner jag alltid me;)*
Lollo underhöll en stund, det är INTE ofta man har träffat på en som kan babbla mer än JAG*och Sandra*.. Men det är HÄRLIGT!..

Tror att min kopparspiral försöker tränga sig ut ur naveln...*och ibland i nedre regionen*... Väntar till imorgon med att göra något åt saken, blev lite bättre under skivstångspasset idag:D
Åhhh va bra Josefin är! *skryter liiiite x-tra nu när jag vet att Fia inte fick plats;P* Nytt pass, Nya krämpor...:S
Skrev ju igår att jag skulle lassa på lite x-tra....men jag är GLAD att jag inte GJORDE det!
*Orkar tillexempel ITNE sätta upp mitt hår nu..svänger med mitt utsläppta hår, ajaj ont i nacken:D*

Jakten på den perfekta klänningen börjar imorgon!*ska ju på party på lördag:D*
Täby Centrum ska finkammas på snyggingar *inte män;P*
Ska lura i Sandra att iaf sitta med när jag äter Sushi..*MÅSTE DET, drömmer sushi*
Kan jag kanske locka med en x-tra fika tro?

Några bilder från dagens bravader;P
SNYGG färg på läppglanset va?Sandras lunch!

Kommentarer
Postat av: Therese

Sprätta pengar. Aha aha. Då kanske vi synes i centrum imöra då, jag ska oxå sprätta!;D

2010-01-25 @ 21:06:20
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0