Skol dax!

Ja nu tänker ni.. det va på tiden.. men det är ju inte jag som ska bli ÄNNU mer smart och perfekt! Utan Sandra som ska schyssta till hjärnan lite:D Hon har nämligen tagit tjänstledigt för att plugga i 1 år.
Hon ringde för en halvtimme sen och sa att hon tar bussen hit, jag fixar lunchen, på menun står det nudlar, jaa inte bara nudlar*så snål e jag inte* utan lite bönor och champisar i oxå förstås...med lite feta på toppen såklart!:D

Sen ska här drickas kannor med kaffe, vi ÄLSKAR kaffe..

Fick en lev rapport , mitt paket från LUSH har KOMMIT WWWIIIII.. ska passa på att hämta ut det när Sandra ändå är här hehehehehe...;)

ILL  BEEE BACK!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hörru du Linda! Ja kom på en affär som du säkert skulle älska! Det är en handelsträdgård/inredningsbutik som har massor med vitt och romantisk inredning! Fullerö handel heter det! Det fanns helt underbara saker när jag var där i sommar! Hojta om du ska åka dit så hänger ja gärna på!

2010-01-11 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0