Pizza time!

Orkade bara inte laga mat idag, så det blev pizza..*mums*
Jag, Char-lee och lilla mamma bosatte oss på Topkapi, Char-lee blir ju fullständigt bortskämd när vi är där..*hon flörtar och flörtar*

Jag köpte några söta hårspännen det va nån kanin, ros, nalle osv.. hon blev så glad och ville att ALLA på restaurangen skulle titta i hennes lilla påse*klla, se*

Så jäkla jobbigt det är med fullgubbar...bläää... kom så ska jag visa dig en sak,sitt i farbrors knä! EEEHHH NEJ TACK RÖR INTE MITT BARN GUBBJÄVEL!
Det hade jag LUST att säga men jag sa snällt, det vill jag helst inte att hon gör!*väluppfostrad som man e;)*

Måste verkligen börja att bli lite EGO *från det ena till det andra*  känner att jag typ håller på att förvandlas till ett ruttet skräp!.. Tänkte starta med att gå på step imorgon bitti kl 10.00.. Eller jag smygstartar nu snart med att tvätta mitt hår:D
Känns såå grymt jobbigt att inte kunna ha acryl naglar pga jobbet, känner mig som en man med korta naggade naglar! *vrål grin*

En gullig sak bara: När c duschade och badade i leksakslådan så sa jag till henne på skarpen när hon inte löd mig, då gick hon fram och klappade mig på kinden och sa, fara mamma *ingen fara
 mamma* och sen gjorde hon som jag sa! ÅÅÅHHH gullrumpa!

Nu ska jag och Jocke titta på "Ett päron till farsa i Europa".. dom e asroliga tycker vi! Men först en dusch..!

lite god tvål? ser god ut iaf..yeeeaaahhhh jag e bra!men HALLÅÅÅÅ vad hände?

Kommentarer
Postat av: Therese

Conny Smen? Haha;)

2010-01-08 @ 21:55:58
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: natti

GULLIGA gulliga Unge, måste träffas snart. kram

2010-01-09 @ 18:04:34
Postat av: Nadia

Hahhaha en Riktig Gullrumpa

2010-01-10 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0