PÄÄLP!

Efter att ha jobbat hela helgeN *OCH blivit kallad spyan... forts följer!* så drog vi och STORHANDLADE, IN med kyckling, ris grönsaker och ännu mer grönsaker och frukt såklart, UT med äckelpäckelröror och snabbmat!..
När vi kom in på Willys, så såg ju Char-lee såklart den roliga karusellbilen.. hon såg såå stolt ut när hon åkte*fick åka på utvägen oxå, BARA DÄRFÖR;)*
Iaf.. efter att vi lassat in varorna i bilen och Jocke ska sätta fast henne börjar hon skrika PÄÄLP PÄÄLP PÄÄLP PÄÄLP*BETYDER hjälp för den som inte fattar*... Jocke tittar sig lite runt och säger..Tänk om någon tror att vi kidnappar henne:D hahahahhahahahahahahhahahah.. JAG DÖÖÖR!

Ibland undrar jag VERKLIGENvart hon får ALLT ifrån.. hon är ju för tusan inte 2 år än!*torkar mig i pannan.. hur ska detta sluta.. ?!?*

Imorgon ska jag va ta Char-lee i pulkan*efter att ha stoppat henne som en korv* och bränna ner till centrum!?!.. Tänkte se om jag kan vinna lite mer kosing på mina utplockade vinst lotter:D*känner att det är nära miljonen nu*
Har föresten tänkt vinna miljonerna ett bra tag nu.. allt är ju lixom planerat.. har t o m frågat va mamma vill ha för bil:D
Nån som vill bli nanny?*hehehehe*
C lånade Dasies hundsäng:DUtsiktsbild från ena sidan husetGlömt att lägga in Kimmens muffins..GODdet


Kommentarer
Postat av: Saluki

HAHAHA

2010-01-03 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0